Kdesi nad Evropou |
dva roky uběhly jako voda, 22 června 2012 sedám opět do letadla, tentokrát se společností "AA" (American Airlines) letím opět do USA.
Naplánované jsou dva přestupy, první v Londýně, druhý v Dallasu. Není zrovna příjemné přestupování, ale výhodou je přistání přímo v Palm Springs, tedy vynechání dlouhé cesty autem z Los Angeles.
Jenže ne vše se daří, jak by se dařit mělo. Přistání v Dallasu bylo opožděné a ať se snažím jak se snažím, aktivní imigrační úředník mi nedovolí další let stihnout. Nejdříve putuji k nadřízenému imigračního resp. (Secondary Inspection), to když se tomu prvnímu nelíbím tak jdu na důkladnější prohlídku. Kupodivu nečekám déle jak pět minut, pravda je že zadek mám stažený hodně, bál jsem se kontroly otvorů, ale chlap za přepážkou má hlavu na víc věcí než jen jako poklop na krku. Razítko do pasu a hurá pro kufry, najít přepážku "AA" a řešit svojí neangličtinou další postup. Řešení je vcelku jednoduché, jenže ne pro mne, mám letět do Denveru, kde přesednu na přímý let do Palm Springs. Rozdíl v čase pouhých cca 8 hodin je pořád lepší, nežli spát na zemi letištní haly a čekat do druhého dne na přímý let.
V té ždímačce, které říkají letadlo, noční Palm Springs opravdu nevyfotím |
Přílet do Palm Springs je někdy po půlnoci, poslední letadlo připomínalo hračku a i tak se chovalo při každém sebemenším závanu větru. Jenže letadlo bylo to méně děsivé, daleko děsivější byl letušák připomínajícího Drákulu, který se mně dvakrát pokusil sbalit, ale nedal jsem se!!!
Miluji tyto teploty |
Chyba odhalena, vím proč se to stalo a to je nejdůležitější znát příčinu, odstraním tedy příčinu a přivařím držák. Pár věcí se promaže, poutahuje a k mému překvapení opravdu není potřeba žádný větší zásah. Přesto drobné potřebné úpravy zabíraly tři dny, montáže světel, chladič oleje převodovky a pár dalších vymožeností.
Bohouš říkal, že prý se venku nedá dělat déle jak do jedné odpolední hodiny, že pak zaleze i nejotrlejší Mexikánec. Jenže netuší, že jsou tací co nevědí, že se nemá makat po jedné hodině a tak v teplotách nad 40°C funguji celý den k úžasu všech. Jak já to teplo miluju, jen ten vercajk se musí dávat do stínu, jinak se o něj člověk popálí.
Ponaučení: "Neříkej že to nejde, nebo se najde blbec co neví že to nejde a udělá to."
Plánujeme s Bohoušem následující dny, já převezu Jeep po vlastní ose do Colorada a Bohouš následně přiletí, tam se sejdeme s přáteli Bohouše, jakýmsi Alexem a Pavlou, co mají také Jeepa, ale longa.
Legendární 66 |
Solné doly |
Grand Canyon je nějakých 500 mil daleko, první v cestě je Hooverova přehrada, dál už jen poušť poušť a liduprázdno.
Poušť neustále mění barvy |
Tady je život |
Žádné komentáře:
Okomentovat