pondělí 16. června 2014

První cesta do USA II.

2010 Kalifornie USA
Po předešlém dni se zotavuji a budu ještě další dva dny lelkovat, než se srovnám s časovým posunem.
Konečně jsem se srovnal, odjezd z ČR byl za sněhu, na letišti hromady sněhu, Praha celá zasypaná a tady v Kalifornii +19°C. Takže nejen problém s časovým posunem, ale i rozdílem teplot takříkajíc o 40°. První co mne čeká je slib, který jsem dal kamarádovi. Mám mu pomoct přestavět Jeepa z běžného silničního auta na auto terénní. Dostavil se ale první problém, čekáme na díly a tak se práce odkládá, mám volno a společně s kamarádem jedem do pouště.

Následující dny si krátím účastí na nejtěžším offroudovém závodu který se jede právě v Kaliforni. King of the hammers neboli Král Kladiv (kladiva v tomto případě znamenají nejtěžší offroadové traily v okolí).
Poté zavítám do leteckého muzea druhé světové války, kde při příjezdu  málem bourám, protože valím oči na nebe na to co přistává. Oni tady lítají s těma babičkama a dědečkama jako když se nechumelí. Opravdu nechumelí,  je 25°C zatím co v Praze je -18°C :-D
  Je k večeru a sleduji oblohu, to co je vidět zde s tím jsem se nikdy v Evropě nesetkal, takové mraky neznám, je to úžasné.

Rozloha na kterou zde vidím je neskutečná, bouřka v dálce, nade mnou slunce, za mnou nebe bez mráčku, hory pokryté sněhem a v údolí kvetoucí kaktusy, tady je prostě vše jiné i ty obchody.
  Těším se na každou návštěvu jakéhokoliv obchodu, oni tady zákazníka vítají, to není jak v Česku kdy příchod zákazníka do krámu je jistojistě odměněn hodně nasraným úšklebkem prodavače.
  Přišly díly na auto a jde se stavět, to co dělám běžně i půl roku musím zvládnout za 12 dní i s otestováním. No, nakonec se to podařilo a nyní testujeme. Jeep po předělání je opravdu offroud jak má být, musím, ač se mi to příčí, tohle říct. Neměl jsem nikdy Jeep nijak v oblibě, ale dva dny ježdění v terénu s upraveným autem, a tak nějak se mi to začíná líbit víc než by bylo zdrávo ;-)
 Krátí se mi čas pobytu, ale ještě mám před sebou jednu akci. Tierra Del Sol  je asi nejstarší akcí v USA, setkání terénních vozidel s převážnou účastí vozidel Jeep. Kam se podívám je Jeep, Jeep, Jeep všude je Jeep...
Pár fotek z Pobytu v USA 2010 je zde, postupem až upravím vybrané přibude odkaz na galerii.
G.



Žádné komentáře:

Okomentovat